Szerződési Feltételek

Üdvözöljük a Domini Bt. (továbbiakban: Szolgáltató) által üzemeltetett weboldalon. Jelen Szerződési Feltételek tartalmazza a https://webshop.chix.hu weboldalon (továbbiakban: Webáruház) elérhető szolgáltatás igénybevételének igénybevevő (továbbiakban: Vásárló) általi használatának feltételeit.

Vásárló személyes adatainak kezeléséről az Adatkezelési Tájékoztató rendelkezik, mely elérhető a főoldalról vagy a https://webshop.chix.hu/adatkezelesi-tajekoztato/ hivatkozásra kattintva.

A Webáruház használatához szükséges azon technikai tájékoztatást, melyet ezen Szerződési Feltételek nem tartalmaz, a Webáruház felületén elérhető tájékoztatások nyújtják.
A Webáruház működésével, megrendelési és szállítási folyamatával kapcsolatosan felmerülő kérdések esetén az info@chix.hu email címen bármikor a Vásárló rendelkezésére áll a Szolgáltató!
A szerződés nyelve: magyar. A szerződés nem minősül írásbeli szerződésnek, azokat Szolgáltató nem iktatja, így az utólag nem hozzáférhető és nem megtekinthető.
Ha az ÁSZF valamely pontja jogilag hiányos vagy hatálytalan, attól még a szerződés további pontjai érvényben maradnak és a hatálytalan vagy hibás rész helyett a vonatkozó jogszabályok rendelkezései alkalmazandóak.
A Szolgáltatónak nincs a fogyasztókkal szembeni tisztességtelen kereskedelmi gyakorlat tilalmáról szóló törvény szerinti magatartási kódexe.
A webáruház női- és férfi cipők, táskák, kiegészítők értékesítésével foglalkozik.
A termékek adatlapján megjelenített képek eltérhetnek a valóságostól, bizonyos esetekben illusztrációként szerepelnek.
A színek eltérhetnek a valós színektől a különböző monitorfajták és beállítások miatt.
Vásárló a Webáruház használatával tudomásul veszi és elfogadja az alábbiakat:

Vásárlónak a Webáruházban leadott megrendelése Fizetési kötelezettséggel járó megrendelés.

  1. A szolgáltató

Domini Bt.
Székhely: 9021 Győr, Kisfaludy u. 11.
Levelezési cím: 9021 Győr, Kisfaludy u. 11.
Kapcsolattartó neve: Rajcsányi Attila
Cégjegyzékszám: Cg. 08-06-001444
Bejegyző cégbíróság: Győr-Moson-Sopron Megyei Bíróság mint Cégbíróság
Adószám: 22407168-2-08
Közösségi adószám: HU22407168
Adatvédelmi nyilvántartási szám: NAIH-99212/2016.
Iparkamarai regisztrációs szám: GY22407168
Email: info@chix.hu
Telefonszám: 70-949-0094
Szerver, tárhely: Elin.hu Informatikai Szolgáltató és Tanácsadó Kft., 9024 Győr, Déry T. u. 11.;  Telefonszám: +36 70 297 4811; email: info@elin.hu

  1. Felhasználási feltételek

2.1. Felelősség

Vásárló a Webáruházat kizárólag a saját kockázatára használhatja, és elfogadja, hogy Szolgáltató nem vállal felelősséget a használat során felmerülő vagyoni és nem vagyoni károkért a szándékosan okozott, továbbá az emberi életet, testi épséget vagy egészséget megkárosító szerződésszegésért való felelősségen túlmenően. Szolgáltató kizár minden felelősséget a Webáruház használói által tanúsított magatartásért. Vásárló köteles gondoskodni arról, hogy a Webáruház használata során harmadik személyek jogait vagy a jogszabályokat se közvetlenül, se közvetett módon ne sértse. Vásárló teljes mértékben és kizárólagosan felelős saját magatartásáért, Szolgáltató ilyen esetben teljes mértékben együttműködik az eljáró hatóságokkal a jogsértések felderítése végett.

A Vásárlók által a Webáruház használata során esetlegesen elérhetővé tett tartalmat a Szolgáltató jogosult, de nem köteles ellenőrizni, és a közzétett tartalmak tekintetében a Szolgáltató jogosult, de nem köteles jogellenes tevékenység folytatására utaló jeleket keresni.

A szolgáltatás oldalai olyan kapcsolódási pontokat (hivatkozásokat) tartalmazhatnak, amelyek más szolgáltatók oldalaira vezetnek. E szolgáltatók adatvédelmi gyakorlatáért és más tevékenységéért Szolgáltató nem vállal felelősséget.

Az Internet globális jellege miatt Vásárló elfogadja, hogy a Webáruház használata során a vonatkozó nemzeti jogszabályok rendelkezéseit is figyelembe véve köteles eljárni. Amennyiben a Webáruház használatával összefüggő bármely tevékenység a Vásárló államának joga szerint nem megengedett, a használatért kizárólag Vásárlót terheli a felelősség.

Amennyiben a Vásárló a Webáruház felületén kifogásolható tartalmat észlel, köteles azt haladéktalanul jelezni a Szolgáltatónak. Ha a Szolgáltató jóhiszemű eljárása során a jelzést megalapozottnak találja, jogosult az információ haladéktalan törlésére vagy annak módosítására.

Szolgáltató és Vásárló között a jelen Szerződési Feltételek alapján létrejött megállapodás megszűnik, ha a Vásárló törli a regisztrációját, vagy ha a Szolgáltató törli a Vásárló regisztrációját.

2.2. Szerzői jogok

A Webáruház egésze, annak grafikus elemei, szövege és technikai megoldásai, és a Szolgáltatás elemei szerzői jogi védelem vagy más szellemi alkotáshoz fűződő jog (így különösen védjegyoltalom) alatt állnak. Szolgáltató a szerzői jog jogosultja vagy a feljogosított Vásárlója a Webáruház felületén, valamint a Webáruházon keresztül elérhető szolgáltatások nyújtása során megjelenített valamennyi tartalomnak: bármely szerzői műnek, illetve más szellemi alkotásnak (ideértve többek közt valamennyi grafikát, fotót és egyéb anyagokat, a Webáruház felületének elrendezését, szerkesztését, a használt szoftveres és egyéb megoldásokat, ötletet, megvalósítást).

A Webáruház tartalmának valamint egyes részeinek fizikai vagy más adathordozóra mentése vagy kinyomtatása magáncélú felhasználás céljából vagy a Szolgáltató előzetes írásbeli hozzájárulása esetén engedélyezett. A magáncélú felhasználáson túli felhasználás – például adatbázisban történő tárolás, továbbadás, közzé- vagy letölthetővé tétel, kereskedelmi forgalomba hozatal – kizárólag a Szolgáltató előzetes írásbeli engedélyével lehetséges.

A jelen Szerződési Feltételekben kifejezetten meghatározott jogokon túlmenően a regisztráció, a Webáruház használata, illetve a Szerződési Feltételek egyetlen rendelkezése sem biztosít jogot Vásárlónak a Webáruház felületén szereplő bármely kereskedelmi névnek vagy védjegynek a használatára, hasznosítására. A Webáruház rendeltetésszerű használatával járó megjelenítésen, az ehhez szükséges ideiglenes többszörözésen és a magáncélú másolatkészítésen túl e szellemi alkotások a Szolgáltató előzetes írásbeli engedélye nélkül semmilyen egyéb formában nem használhatók fel vagy hasznosíthatók.

A Szolgáltató fenntartja minden jogát szolgáltatásának minden elemére, különös tekintettel a https://chix.hu domainnévre, az ehhez tartozó aldomainekre, a Szolgáltató által foglalt minden más domainnévre, annak aloldalaira, valamint az internetes reklámfelületeire. Tilos minden olyan tevékenység, amely a Szolgáltató adatbázisának kilistázására, rendszerezésére, archiválására, feltörésére (hack), forráskódjainak visszafejtésére irányul, kivéve, ha erre a Szolgáltató külön engedélyt ad.

Külön megállapodás, vagy az erre a célra szolgáló szolgáltatás igénybevétele nélkül tilos a Szolgáltató által rendelkezésre bocsátott felület, illetve keresőmotorok megkerülésével a Szolgáltató adatbázisát módosítani, lemásolni, abban új adatokat elhelyezni, vagy meglévő adatokat felülírni.

A Szolgáltatás igénybevételével Vásárló elfogadja, hogy a Szolgáltató a Szolgáltatás igénybevétele során a Vásárló által feltöltött adatokat a vonatkozó Adatvédelmi Tájékoztató keretei között bármikor és bárhol, korlátozás és külön díj fizetése nélkül felhasználhatja.

  1. A Webáruházban történő vásárlás

3.1. Regisztráció

A Webáruház tartalmának jelentős része elérhető minden Vásárló számára, regisztráció nélkül. Egyes szolgáltatások azonban regisztrációhoz (majd belépéshez) kötöttek.

Vásárló regisztrálni a vásárlási folyamat részeként, valamint a Webáruház felületén megtalálható „Regisztráció” menüpontra kattintást követően tud, ahol a következő adatokat szükséges megadnia a Szolgáltató részére:

Email cím, Számlázási adatok, Szállítási adatok, Vezetéknév, Keresztnév, Telefonszám, Jelszó

A regisztráció során bizonyos adatok megadása nem szükségszerű, viszont vásárlás esetén kötelező megadni a következő információkat: Email cím, Számlázási adatok, Szállítási adatok, Telefonszám

Nem kötelező jelleggel a Vásárló további adatokat is megadhat a Szolgáltató részére. A regisztráció sikeréről a Szolgáltató email üzenetben tájékoztatja a Vásárlót.

Vásárló jogosult a regisztrációját bármikor törölni az info@chix.hu email címre küldött üzenettel. Az üzenet megérkezését követően Szolgáltató köteles haladéktalanul gondoskodni a regisztráció törléséről. Vásárló vásárlói adatai a törlést követően azonnal eltávolításra kerülnek a rendszerből; ez azonban nem érinti a már leadott rendelésekhez kapcsolódó adatok és dokumentumok megőrzését, nem eredményezi ezen adatok törlését. Az eltávolítás után az adatok visszaállítására többé nincs mód.

A Vásárlói hozzáférési adatok (így különösen a jelszó) titokban tartásáért kizárólag a Vásárló a felelős. Amennyiben Vásárló tudomást szerez arról, hogy a regisztráció során megadott jelszavához jogosulatlan harmadik személy hozzájuthatott, köteles haladéktalanul megváltoztatni jelszavát, ha pedig feltételezhető, hogy a harmadik személy a jelszó használatával bármilyen módon visszaél, köteles egyidejűleg értesíteni a Szolgáltatót.

Vásárló vállalja, hogy a regisztráció során megadott személyes adatokat szükség szerint frissíti annak érdekében, hogy azok időszerűek, teljesek és a valóságnak megfelelőek legyenek.

3.2. Megrendelés regisztrációval

– Regisztrációval történő vásárlás esetén fiókját létrehozhatja a rendelési folyamat során a pénztárban, vagy a webáruház felső részén található “Regisztráció” hivatkozásra kattintva. A regisztráció során az űrlapon kért adatokat meg kell adni.

– Abban az esetben, ha olyan terméket vásárol, mely különböző méretekben vagy színekben áll rendelkezésre először ki kell választani a kívánt méretet és színt. Ha a termékből nem áll rendelkezésre különbőző szín vagy méretvariáció, akkor ezek a lehetőségek nem választhatóak a termék adatlapján. Következő lépésként meg kell adnia a megrendelni kívánt mennyiséget, majd a “Kosárba” gomb segítségével a terméket a virtuális kosarába helyezi a Vásárló. A termék kosárba helyezésekor a rendszer jelzi a Vásárló részére, hogy a terméket a kosarába helyezte. Ezen a felületen a Vásárló a vásárlást tovább folytathatja a „Vásárlás folytatása” gombra kattintva, vagy a “Fizetés” gombra kattintva tovább haladhat a megrendelés folyamatán. A vásárlói kosár a webáruház jobb felső részén bármikor elérhető, az egérkurzorral fölé állva láthatja a kosárban található termékeket. A termékek mellett található X gombra kattintva a termékek eltávolíthatóak a kosárból, a “Fizetés” gombra kattintva a fizetési folyamat elindítható.

– A “Fizetés” gombra kattintva a megjelenő felületen regisztrációval történő vásárláshoz és fiók létrehozásához Vásárlónak ki kell választania a Fiók létrehozása lehetőséget, majd a “Tovább” gombra kell kattintania.

– A folyamat során meg kell adni a személyes információkat. Kötelezően meg kell adni a nevet, telefonszámot, a választott jelszót, a regisztrációhoz használni kívánt email címet és a számlázási és a szállítási címet. Amennyiben kérése van, a folyamat során megjegyzést fűzhet a megrendeléshez. A vásárlási folyamat utolsó lépéseként egy összegzést láthat a kiválasztott termékekről és a szállítási módról, valamint annak összegéről. Válasszon a fizetési módok közül!

Miután szerződési feltételeinket megismerte, az “Elolvastam és elfogadom a felhasználási és rendelési feltételeket” jelölőnégyzetre kattintva el kell fogadni azt. A Szerződési Feltételek elfogadásának hiányában a vásárlás nem folytatható. Kattintson a “Megrendelés elküldése” gombra!

– Amennyiben bankkártyás fizetést választ, a rendszer átirányítja a Teya (korábban Borgun) biztonságos, titkosított oldalára, ahol meg kell adnia a kártyainformációkat. Ha a megadott adatok helyesek, a “Fizetés” gombra kattintva véglegesítheti rendelését és fizetheti ki a választott termékeket.

A Vásárló kívánságlistát is tud készíteni, a termékeknél a “Kedvencekhez ad” hivatkozásra kattintva. A fiókhoz tartozó kívánságlistába el lehet menteni a termékeket, hogy legközelebb könnyebben megtalálja őket. A kívánságlistát a Webáruház felső részén, a „Kívánságlista” gombra kattintva lehet elérni.

3.3. Megrendelés regisztráció nélkül

– Regisztráció nélkül történő vásárlás esetén Vásárlónak nem kell fiókot regisztrálnia a Webáruházban.

– Abban az esetben, ha olyan terméket vásárol, mely különböző méretekben vagy színekben áll rendelkezésre először ki kell választani a kívánt méretet és színt. Ha a termékből nem áll rendelkezésre különböző szín vagy méretvariáció, akkor ezek a lehetőségek nem jelennek meg a termék adatlapján és nem választhatóak. Következő lépésként meg kell adnia a megrendelni kívánt mennyiséget, majd a “Kosárba” gomb segítségével a terméket a virtuális kosarába helyezi a Vásárló. A termék kosárba helyezésekor a rendszer jelzi a Vásárló részére, hogy a terméket a kosarába helyezte. Ezen a felületen a Vásárló a vásárlást tovább folytathatja a „Vásárlás folytatása” gombra kattintva, vagy a “Fizetés” gombra kattintva tovább haladhat a megrendelés folyamatán. A vásárlói kosár a webáruház jobb felső részén bármikor elérhető, az egérkurzorral fölé állva láthatja a kosárban található termékeket. A termékek mellett található X gombra kattintva a termékek eltávolíthatóak a kosárból, a “Fizetés” gombra kattintva a fizetési folyamat elindítható.

– A “Fizetés” gombra kattintva a megjelenő felületen regisztráció nélkül történő vásárláshoz Vásárlónak ki kell választania a Vásárlás vendégként lehetőséget, majd a “Tovább” gombra kell kattintania.

– Kötelezően meg kell adni a nevet, telefonszámot, a regisztrációhoz használni kívánt email címet és a számlázási és a szállítási címet. Amennyiben kérése van, a folyamat során megjegyzést fűzhet a megrendeléshez. A vásárlási folyamat utolsó lépéseként egy összegzést láthat a kiválasztott termékekről és a szállítási módról, valamint annak összegéről. Válasszon a fizetési módok közül!

Miután szerződési feltételeinket megismerte, az “Elolvastam és elfogadom a felhasználási és rendelési feltételeket” jelölőnégyzetre kattintva el kell fogadni azt. A Szerződési Feltételek elfogadásának hiányában a vásárlás nem folytatható. Kattintson a “Megrendelés elküldése” gombra!

– Amennyiben bankkártyás fizetést választ, a rendszer átirányítja a BORGUN biztonságos, titkosított oldalára, ahol meg kell adnia a kártyainformációkat. Ha a megadott adatok helyesek, a “Fizetés” gombra kattintva véglegesítheti rendelését és fizetheti ki a választott termékeket.

A Vásárló kívánságlistát is tud készíteni, a termékeknél a “Kedvencekhez ad” hivatkozásra kattintva. A fiókhoz tartozó kívánságlistába el lehet menteni a termékeket, hogy legközelebb könnyebben megtalálja őket. A kívánságlistát a Webáruház felső részén, a „Kívánságlista” gombra kattintva lehet elérni.

3.4. Adatbeviteli hibák javítása

Amennyiben hibásan töltött ki valamilyen adatot (név, telefonszám, lakcím stb.) a profiljában lehetőség van bármikor javítani azt. Ehhez a Vásárlónak be kell jelentkezni a felhasználónév/jelszó megadásával, majd a Webáruház felületének jobb felső részén a Fiók menü alatt módosíthatóak a kívánt adatok. Tetszőleges módosításokat lehet végezni, melyet a végén a „Mentés” gombra kattintva lehet megerősíteni.

Ha megrendelését regisztráció nélkül adta le és észrevette, hogy helytelen adatokat adott meg, hibás adatainak javítását az info@chix.hu email címre küldve kell kérnie.

Ha a rendelés összegzőben azt látja, hogy véletlenül nem a kívánt terméket rendelte meg, esetleg rossz méretet választott ki, és megrendelését már elküldte a Szolgáltatónak ebben az esetben az info@chix.hu email címen kell a problémát jelezni a Szolgáltató felé. A leadott rendelést a rendszerben csak a Szolgáltató tudja módosítani, ezért az észlelt hibát kérjük jelezze felénk.

Vásárlónak a rendelés bármely szakaszában és a megrendelés Szolgáltató részére való elküldéséig a Webáruházban bármikor lehetősége van az adatbeviteli hibák javítására, akár a saját fiókjában, akár a megrendelési felületen (pl. termék törlése a kosárból az „X” gombra kattintva). Adatbeviteli hibának minősül például egy rosszul megadott mennyiség, rossz termék elhelyezése a kosárban, majd a termék törlése a kosárból, rendelési adatok elírása stb.

Felhívjuk a figyelmét, hogy a Vásárló felelőssége, hogy a megadott adatok pontosan kerüljenek bevitelre, hiszen a Vásárló által megadott adatok alapján kerül számlázásra, illetve szállításra az Áru. Felhívjuk a figyelmét arra, hogy a rosszul megadott e-mail cím vagy a postafiókhoz tartozó tárhely telítettsége a visszaigazolás kézbesítésének hiányát eredményezheti és meggátolhatja a szerződés létrejöttét.

3.5. Ajánlati kötöttség, visszaigazolás

A Vásárló a “Megrendelés elküldése” gombra történő kattintással kötelező érvényű és fizetési kötelezettséggel járó ajánlatot tesz a kosárban található termék(ek) megvételére, az erre vonatkozó jelölőnégyzet kipipálásával elfogadja és magára nézve kötelezőnek ismeri el jelen Szerződési Feltételeket. 

A Vásárló által elküldött megrendelés megérkezését a Szolgáltató késedelem nélkül, automatikus visszaigazoló email útján visszaigazolja a Vásárló részére, mely visszaigazoló email tartalmazza a Vásárló által a vásárlás, illetve regisztráció során megadott adatokat (számlázási és szállítási információk), a rendelés azonosítóját, a megrendelt termékhez tartozó elemek felsorolását, mennyiségét, a termék árát, szállítási költséget és a fizetendő végösszeget.

E visszaigazoló email Szolgáltató részéről a Vásárló által tett ajánlat elfogadásának minősül, mellyel érvényes szerződés jön létre Szolgáltató és Vásárló között.

Vásárló mentesül az ajánlati kötöttség alól, ha késedelem nélkül, de legkésőbb 48 órán belül nem kapja meg Szolgáltatótól az elküldött rendelésére vonatkozó visszaigazoló emailt.

Ha Vásárló rendelését már elküldte a Szolgáltató részére és hibát vesz észre a visszaigazoló emailben szereplő adatok tekintetében, azt azonnal jeleznie kell a Szolgáltató felé, a nem kívánt rendelések teljesítésének elkerülése érdekében.

A megrendelés elektronikus úton megkötött szerződésnek minősül, amelyre a polgári törvénykönyvről szóló 2013. évi V. törvény, az elektronikus kereskedelmi szolgáltatások, valamint az információs társadalommal összefüggő szolgáltatások egyes kérdéseiről szóló 2001. évi CVIII. törvényben foglaltak irányadóak. A szerződés a fogyasztó és a vállalkozás közötti szerződések részletes szabályairól szóló 45/2014 (II.26.) Korm. rendelet hatálya alá tartozik, és szem előtt tartja a fogyasztók jogairól szóló Európai Parlament és a Tanács 2011/83/EU irányelvének rendelkezéseit.

A forgalmazott termékek jellegéből adódóan előfordulhat, hogy azok állapota a tárolás során pl. a páratartalom hatására megváltozik (például elszíneződik az anyag). Ha szolgáltató a megrendelt termékben ilyen változást észlel, arról tájékoztatja a vásárlót, aki a tájékoztatás alapján elállhat a vásárlástól. Ebben az esetben a termék vételárának előre történő kiegyenlítése esetén az összeg visszafizetésre kerül.

3.6. Termékek ára

A Webáruházban megjelenített termékek vételára az általános forgalmi adót és egyéb közterheket is tartalmazó módon van feltüntetve. A termékek vételára nem tartalmazza a kiszállítás költségét. Külön csomagolási költség nem kerül felszámításra, mert az árak tartalmazzák a csomagolás költségét is.

A termékek ára magyar forintban (Ft) kerül feltüntetésre.

A szállítási díj a vásárlás végén adódik hozzá a termék(ek) árához, attól függően, hogy a Vásárló milyen értékben vásárol és milyen szállítási módot választ.

A webáruház árai, akciói eltérnek az üzletünkben alkalmazott áraktól. Nem zárható ki annak a lehetősége, hogy üzletpolitikai okból a Szolgáltató az árakat módosítsa. Az árak módosítása nem terjed ki a már megkötött szerződésekre.

3.7. Fizetés

Fizetés utánvéttel: Amennyiben a Webáruházban a megrendelés során utánvétes fizetést választott, a megrendelés végösszegét átvételkor a futárnak kell kifizetni készpénzzel, vagy bankkártyával. Csomagautomatában történő átvétel esetén csak bankártyával lehet kifizetni a megrendelés értékét.

Fizetés banki átutalással: Vásárló a megrendelt termékek árát azok kiszállítását, illetve átvételét megelőzően fizeti meg a Szolgáltató bankszámlájára banki átutalás útján. A megjegyzés rovatban a visszaigazoló emailben megadott megrendelés számot a beazonosíthatóság érdekében fel kell tüntetni. A Vásárló a megrendelt termékek átvételére csak az átutalás jóváírását követően jogosult. Amennyiben előre utalás vagy banki befizetés esetén a rendeléstől számított 5 napon belül nem érkezik be az átutalt összeg, úgy Szolgáltató a rendelést törli. Előre utalás esetén, a megrendeléskor Szolgáltató email üzenetben elküldi az átutaláshoz szükséges adatokat.

Fizetés bankkártyával: A Vásárló a megrendelt termékek árát azok kiszállítását, illetve átvételét megelőzően fizeti meg a Szolgáltató részére a biztonságos Teya (korábban Borgun) fizetési rendszeren keresztül. A rendelés megerősítésekor átirányítjuk a Teya (korábban Borgun) fizetési oldalára, ahol biztonságosan fizethet a bankkártyájával. Fizetés után azonnal megkezdjük a rendelés feldolgozását.

A fizetési módok költségei: 
Utánvét díja: 500 Ft, vásárlási értéktől függetlenül
Előre utalással: Ingyenes
Bankkártyával: Ingyenes

Készpénzben (utánvéttel) történő fizetés esetén a “2008. évi III. törvény az 1 és 2 forintos címletű érmék bevonása következtében szükséges kerekítés szabályairól” szóló jogszabály értelmében a végösszeget 0 vagy 5 forint összeg végződésre kerekítjük a következőképpen: 1 vagy 2 forintra végződő összegeket lefelé, a legközelebbi 0, a 3-4 forintra végződőt felfelé, a legközelebbi 5, a 6-7 forintra végződőt lefelé a legközelebbi 5, a 8-9 forintra végződőt felfelé, a legközelebbi 0 -ra végződő összegre kerekítjük. Kerekítés az átutalással vagy a bankkártyával fizetett rendelések esetén nem kerül alkalmazásra.

3.8. Számla

Szolgáltató a megrendelt termékek kiszállításakor vagy azt megelőzően Vásárló részére, a kifizetés igazolására elektronikus számlát állít ki, melyet a vásárlás során megadott email címre küld el.

3.9. Szállítás

A Webáruházban leadott megrendelések kiszállítását a GLS futárszolgálat vagy a Foxpost futárszolgálat, vagy a Magyar Posta végzi az online rendelés során a Vásárló által megadott címre, a kiválasztott átvételi pontra, vagy a kiválasztott csomagautomatába. A GLS futárszolgálat és a Magyar Posta címre kézbesítés esetén hétfőtől-péntekig, 08:00-17:00 óra között kézbesíti a megrendeléseket. Az ettől eltérő szállítási határidejű termékekkel kapcsolatban email üzenetben vagy telefonon értesíti a Vásárlót a Szolgáltató. Amennyiben Vásárló ebben időszakban nem tartózkodik a megadott címen, szállítási címként célszerű olyan szállítási címet megadni, ahol a szállítási időszakban a Vásárló vagy meghatalmazottja biztosan át tudja venni a megrendelt terméket.

A csomag feladásáról a Szolgáltató értesítést küld a Vásárló részére emailben a vásárlás során megadott email címre és tájékoztatja a szállítás várható idejéről. A küldemény várható kézbesítéséről a futárszolgálat is tájékoztatást küld.

Amennyiben címre kézbesítés esetén a Vásárló a szállítás időpontjában nem tartózkodik a megadott szállítási címen és a csomag átvétele meghiúsul, a futár a következő napon ismét megkísérli a kézbesítést.

Ha a kiszállítás sikertelen – Vásárlónak felróható okból -, akkor a kiszállítást a Szolgáltató csak akkor kísérli meg újból, ha a Vásárló a megrendelés ellenértékét átutalással Szolgáltató részére kifizette és a vételár a Szolgáltató számláján jóváírásra került.

Amennyiben a Vásárló a kiszállított, átvételi pontra szállított, vagy csomagautomatába kézbesített csomagot – Vásárlónak felróható okból – nem vette át, úgy a Vásárló köteles megtéríteni a Szolgáltatónak okozott, felesleges kiszállításból adódó összes költséget, egyaránt ide értve a kiszállítás díját, illetve a visszaszállítás költségét.

Ha a Vásárló nem veszi át a csomagot, nem is jelzi az akadályoztatását a webáruház felé, nem működik együtt az ismételt kézbesítésben, akkor megszegi a szerződésből és/vagy a jogszabályból fakadó kötelezettségeit. Ebben az esetben Szolgáltató kötbér megállapítására jogosult.

A kötbér összege szerződésszegés esetén:
GLS Házhoz kézbesítés esetén: 1990 Ft kiszállítási díj + 1990 Ft visszakézbesítési díj.
GLS átvételi pontra történő rendelés esetén: 1190 Ft kiszállítási díj + 1190 Ft visszakézbesítési díj.
GLS Csomagautomatába történő rendelés esetén: 990 Ft kiszállítási díj + 990 Ft visszakézbesítési díj.
Foxpost Csomagautomatába történő rendelés esetén: 990 Ft kiszállítási díj + 990 Ft visszakézbesítési díj.
MPL Házhozszállítás esetén: 5990 Ft kiszállítási díj + 5990 Ft visszakézbesítési díj.

Ha a Vásárló sérülést tapasztal a terméken vagy a csomagoláson  az átvétel során, a sérülésekről a kiszállítást végző személy jelenlétében jegyzőkönyv felvételét kell kérni és a Vásárló nem köteles a terméket átvenni. Amennyiben az átvételkor láthatóan sérült a termék, és a sérülés az áru átvételét megelőzően keletkezett, a termék visszavételét Szolgáltató díjmentesen végzi.

A Vásárló kizárólag abban az esetben rendelje meg a kívánt termékeket, amennyiben a csomag átvételekor ki tudja fizetni annak díját!

3.10. Szállítási költségek

GLS Házhozszállítás a megrendelés értékétől függetlenül: 1990 Ft
Szállítás GLS csomagpontra 0-30000 Ft-ig: 1190 Ft
Szállítás GLS csomagpontra 30001 Ft-tól: 890 Ft
Szállítás GLS csomagautomatába 0-30000 Ft-ig: 990 Ft
Szállítás GLS csomagautomatába 30001 Ft-tól: Ingyenes
Szállítás Foxpost csomagautomatába 0-30000 Ft-ig: 990 Ft
Szállítás Foxpost csomagautomatába 30001 Ft-tól: Ingyenes
MPL Házhozszállítás a megrendelés értékétől függetlenül: 5990 Ft

A szállítási díjak Magyarország területére értendőek, külföldi szállítás esetén az info@chix.hu címen kérje egyedi ajánlatunkat.
Postacímünk: Domini Bt. – 9021 Győr, Kisfaludy u. 11.

3.11. Szállítási határidő

A megrendelés kiszállításának határideje GLS és Foxpost szállítási módok esetén: 1 – 4 munkanap.
A megrendelés kiszállításának határideje MPL Házhozszállítás esetén: 1-14 munkanap.

Szolgáltató – a Felek eltérő megállapodásának hiányában – a szerződés megkötését követően késedelem nélkül, de legkésőbb harminc napon belül köteles a fogyasztó rendelkezésére bocsátani (kiszállítani) a terméket.

A Szolgáltató késedelme esetén a fogyasztónak minősülő Vásárló jogosult póthatáridőt tűzni. Ha a Szolgáltató a póthatáridőn belül nem teljesít, a fogyasztó jogosult a szerződéstől elállni.

A fogyasztó póthatáridő tűzése nélkül akkor jogosult a szerződéstől elállni akkor, ha

  1. a)   a Szolgáltató a szerződés teljesítését megtagadta; vagy
  2. b)   a szerződést a felek megállapodása szerint vagy a szolgáltatás felismerhető rendeltetésénél fogva a meghatározott teljesítési időben – és nem máskor – kellett volna teljesíteni.

3.12. Méretcsere szolgáltatás

Ha a megrendelt lábbeli méretét nem sikerült megfelelően kiválasztani és Vásárló méretcserét kér, Szolgáltató a csere lehetőségét biztosítja a Vásárló részére, amennyiben a kívánt méret rendelkezésre áll.

A méretcsere szolgáltatás során Szolgáltató csomagküldő partnerével elküldi a kívánt méretű lábbelit, melynek átvételekor vásárló a csomagküldő partner részére átadja a cserélni kívánt terméket. A méretcsere szolgáltatás díját Vásárló előre utalással és utánvét formájában fizetheti meg. A méretcsere szolgáltatás csomagponti és csomagautomatába történő kiszállítással nem vehető igénybe. A szolgáltatás díja 2990 Ft.

Ha a csereként küldött termék mégsem lesz megfelelő, a visszaküldés költsége Vásárlót terheli.

Méretcsere igényét kérjük az info@chix.hu email címen jelezze!

A csere feltétele, hogy a termék nem lehet már viselt, hordott. Feltétel az eredeti állapot és doboz, címkék megléte, illetve, hogy a csere igényt az átvételtől számított 14 napon belül jelezze felénk.

3.13. Átvételi lehetőségek

  • Házhoz szállítva: A küldeményeket a GLS házhozszállítás és az MPL házhozszállítás keretében a futár minden esetben a megadott címre szállítja ki. 
  • GLS átvételi pontokon és GLS csomagautomatáknál
  • Foxpost csomagautomatáknál

3.14. Jogfenntartás, tulajdonjogi kikötés

Amennyiben a Vásárló korábban már úgy rendelt Árut, hogy azt a kiszállítás során nem vette át (ide nem értve azt az esetet, amikor elállási jogával élt), vagy az Áru nem kereste jelzéssel érkezett vissza a Szolgáltatóhoz, a Szolgáltató a megrendelés teljesítését a vételár és a szállítási költségek előre történő megfizetéséhez köti.

A Szolgáltató visszatarthatja az Áru átadását, ameddig nem győződik meg arról, hogy az Áru árának kifizetése sikeresen megtörtént az elektronikus fizetési megoldás használatával (ideértve azt az esetet is, amikor az átutalással fizetett Áru esetén Vásárló a tagállama szerinti pénznemben utalja el a vételárat és az átváltás, valamint a banki jutalékok, költségek miatt a Szolgáltató nem kapja meg teljes mértékben a vételár és a szállítási díj összegét). Amennyiben az Áru ára nem került teljes mértékben kifizetésre, a Szolgáltató a vételár kiegészítésére hívhatja fel a Vásárlót.

3.15. Külföldre történő értékesítés

A Szolgáltató nem különbözteti meg a Honlap használatával Magyarország területén és az azon kívül az Európai Unió területén belüli Vásárlókat. A jelen ÁSZF eltérő rendelkezése hiányában a Szolgáltató Magyarország területén biztosítja a megrendelt Áruk kiszállítását/átvételét.

A Magyarországon kívüli vásárlásra is jelen ÁSZF rendelkezései az irányadóak azzal, hogy a vonatkozó rendelet előírásai alapján jelen pont értelmezésében vevőnek az a fogyasztó minősül, aki valamely tagállam állampolgára, vagy valamely tagállamban lakóhellyel rendelkezik, vagy az a vállalkozás, amely valamely tagállamban letelepedési hellyel rendelkezik, és az Európai Unión belül kizárólag végfelhasználás céljából vásárol árut vagy vesz igénybe szolgáltatást, vagy ilyen szándékkal jár el. Fogyasztónak az a természetes személy minősül, aki olyan célból jár el, amely kívül esik kereskedelmi, ipari, kézműipari vagy szakmai tevékenysége körén.

A kommunikáció és a vásárlás nyelve elsősorban a magyar nyelv, a Szolgáltató nem köteles a Vásárló tagállam szerinti nyelvén kommunikálni a Vásárlóval.

A Szolgáltató nem köteles megfeleljen a Vásárló tagállama szerinti nemzeti jogban az érintett Áruval kapcsolatban meghatározott szerződésen kívüli követelményeknek, például címkézési vagy ágazatspecifikus követelményeknek, vagy hogy tájékoztassa a Vásárlót ezekről a követelményekről.

A Szolgáltató eltérő rendelkezése hiányában Magyarországi ÁFÁ-t alkalmazza minden Áru esetében.

A Vásárló a jelen ÁSZF szerint élhet jogérvényesítési lehetőségeivel.

Elektronikus fizetési megoldás alkalmazása esetén a fizetés a Szolgáltató által meghatározott pénznemben valósul meg,

A Szolgáltató visszatarthatja az Áru átadását ameddig nem győződik meg arról, hogy az Áru árának és a szállítási díjnak kifizetése sikeresen és maradéktalanul megtörtént az elektronikus fizetési megoldás használatával (ideértve azt az esetet is, amikor az átutalással fizetett Áru esetén a Vásárló a tagállama szerinti pénznemben utalja el a vételárat (szállítási díjat) és az átváltás, valamint a banki jutalékok, költségek miatt a Szolgáltató nem kapja meg teljes mértékben a vételár összegét). Amennyiben az Áru ára nem került teljes mértékben kifizetésre, a Szolgáltató a vételár kiegészítésére hívhatja fel a Vásárlót.

A Szolgáltató az Áru átadása érdekében a magyar Vásárlókat megillető átadási lehetőségeket biztosítja a nem magyarországi Vásárlóknak is.

Amennyiben a Vásárló az ÁSZF szerint kérheti az Áru szállítását Magyarország területére, vagy bármely más Európai Uniós tagállam területére, ezt kérheti a nem magyarországi vásárló is bármely az ÁSZF-ben megjelölt szállítási módon.

Egyebekben a Vásárló kérheti, hogy az Áru szállítását saját költségén oldhassa meg külföldre. A magyar Vásárlót ez a jog nem illet meg.

A Szolgáltató a szállítási díj megfizetését követően teljesíti a megrendelést, amennyiben a Vásárló a szállítási díjat nem fizeti meg a Szolgáltató számára, vagy a saját szállítást nem oldja meg az előre egyezetetett időpontig, a Szolgáltató a szerződést felmondja és az előre megfizetett vételárat visszafizeti a Vásárló számára.

  1. Elállási jog

4.1. Elállási jog gyakorlásának menete

Az e pontban foglaltak kizárólag a szakmája, önálló foglalkozása vagy üzleti tevékenysége körén kívül eljáró természetes személyre vonatkoznak, aki árut vesz, rendel, kap, használ, igénybe vesz, valamint az áruval kapcsolatos kereskedelmi kommunikáció, ajánlat címzettje (a továbbiakban „Fogyasztó”).

Fogyasztó jogosult a termék adásvételére irányuló szerződés esetén

  1. a)   a terméknek,
  2. b)   több termék szolgáltatásakor az utoljára szolgáltatott terméknek,
  3. c)   több tételből vagy darabból álló termék esetén az utoljára szolgáltatott tételnek vagy darabnak,
  4. d)   ha a terméket meghatározott időszakon belül rendszeresen kell szolgáltatni, az első szolgáltatásnak, a Fogyasztó vagy az általa megjelölt, a fuvarozótól eltérő harmadik személy általi átvételének napjától számított harminc (30) napon belül a szerződéstől indokolás nélkül elállni.

Fogyasztó a szerződés megkötésének a napja és a termék átvételének napja közötti időszakban is gyakorolja elállási jogát.

Ha a Fogyasztó elállási jogával élni kíván, elállási szándékát tartalmazó egyértelmű nyilatkozatát köteles eljuttatni (például postán, vagy e-mail-ben) a jelen Szerződési Feltételek 1. pontjában feltüntetett elérhetőségek igénybevételével a Szolgáltató részére. Ebből a célból Fogyasztó felhasználhatja a megrendeléshez mellékelt elállási nyilatkozat mintát, mely letölthető a https://webshop.chix.hu/dokumentumok/elallasi-nyilatkozat.pdf oldalon. Ennek használata nem kötelező. Fogyasztó határidőben gyakorolja elállási jogát, ha a fent megjelölt határidő lejárta előtt elküldi elállási nyilatkozatát a Szolgáltató részére.

A Fogyasztót terheli annak bizonyítása, hogy elállási jogát a 4. pontban meghatározott rendelkezéseknek megfelelően gyakorolta.

Elállás esetén a Szolgáltató emailben haladéktalanul visszaigazolja a Fogyasztó elállási nyilatkozatának megérkezését.

Írásban történő elállás esetén azt határidőben érvényesítettnek kell tekinteni, ha Fogyasztó az erre irányuló nyilatkozatát 30 naptári napon belül (akár a 30. naptári napon) elküldi a Szolgáltatónak.

Postai úton történő jelzés alkalmával a postára adás dátumát, emailen keresztül történő értesítés esetén az email küldésének idejét veszi figyelembe Szolgáltató a határidő számítás szempontjából. A Fogyasztó levelét ajánlott küldeményként adja postára, hogy hitelt érdemlően bizonyítható legyen a feladás dátuma.

Fogyasztó elállás esetén köteles a megrendelt terméket a Szolgáltató 1. pontban feltüntetett címére indokolatlan késedelem nélkül, de legkésőbb elállási nyilatkozatának közlésétől számított 30 napon belül visszaküldeni. A határidő betartottnak minősül, ha Fogyasztó a 30 napos határidő letelte előtt elküldi (postára adja vagy az általa megrendelt futárnak átadja) a terméket.

A termék Szolgáltató címére történő visszaküldésének költsége a Fogyasztót terheli. Szolgáltatónak az utánvéttel visszaküldött csomagot nem áll módjában átvenni. A termék visszaküldésének költségén kívül az elállás kapcsán a Fogyasztót semmilyen más költség nem terheli.

Ha Fogyasztó eláll a szerződéstől, haladéktalanul, de legkésőbb a Fogyasztó elállási nyilatkozatának kézhezvételétől számított 14 napon belül Szolgáltató visszatéríti a Fogyasztó által teljesített valamennyi ellenszolgáltatást, ideértve a fuvarozási (kiszállításért fizetett) költséget is, kivéve azokat a többletköltségeket, amelyek amiatt merültek fel, hogy Fogyasztó a Szolgáltató által felkínált, legolcsóbb szokásos fuvarozási módtól eltérő fuvarozási módot választott. Utánvéttel történő megrendelés esetén a felszámított utánvét kezelési költség (Utánvét díj) elállás esetén nem kerül visszafizetésre, tekintve, hogy ezen díj nem a szállítás része, hanem egy külön szolgáltatás költsége a választott utánvét fizetési módhoz. Szolgáltató jogosult a visszatérítést mindaddig visszatartani, amíg vissza nem kapta a terméket, vagy Fogyasztó nem igazolta hitelt érdemlően, hogy azt visszaküldte: a kettő közül Szolgáltató a korábbi időpontot veszi figyelembe.

A visszatérítés során az eredeti ügylet során alkalmazott fizetési móddal egyező fizetési módot alkalmaz a Szolgáltató, kivéve, ha Fogyasztó más fizetési mód igénybevételéhez kifejezetten a hozzájárulását adja. E visszatérítési mód alkalmazásából kifolyólag Fogyasztót semmilyen többletköltség nem terheli.

Fogyasztó kizárólag akkor vonható felelősségre a termékben bekövetkezett értékcsökkenésért, ha az a termék jellegének, tulajdonságainak és működésének megállapításához szükséges használatot meghaladó használat miatt következett be.

Amennyiben a kipróbálás során a termék szemmel látható módon kopottá vált és az továbbértékesítésre nem alkalmas állapotba került, Szolgáltató értékcsökkenést állapíthat meg, melynek mértéke a vételár 1-90%-áig terjedhet. Az értékcsökkenés mértéke az adott termék állapotától függően egyedi elbírálás alapján kerül megállapításra.

Fogyasztót abban az esetben nem illeti meg az elállási jog, ha olyan nem előre gyártott terméket vásárol, amelyet a Fogyasztó utasítása alapján vagy kifejezett kérésére állított elő a Szolgáltató, vagy olyan termék esetében, amelyet egyértelműen a Fogyasztó személyére szabtak.

Az elállási nyilatkozatminta letöltése: https://webshop.chix.hu/dokumentumok/elallasi-nyilatkozat.pdf

4.2. Visszaszállítási szolgáltatás

Fogyasztó elállás esetén kényelmi szolgáltatásként visszaszállítási szolgáltatást vehet igénybe. Ebben az esetben a Fogyasztó által meghatározott magyarországi címre a termékért futárt küldünk aki a terméket visszajuttatja részünkre.

A szolgáltatás díja 2990 Ft küldeményenként. A szolgáltatást az info@chix.hu email címen lehet megrendelni.

  1. Szavatosság

5.1. Az áruk megfelelőségének szavatolására vonatkozó termékszavatosságra, kellékszavatosságra vonatkozó tájékoztatás fogyasztói szerződésekre vonatkozóan

A fogyasztói tájékoztató jelen pontja a Polgári Törvénykönyv, valamint a 45/2014. (II. 26.) Korm. rendelet és a 373/2021. (VI.30.) Korm. rendelet rendelkezései alapján készült.

A szerződésszerű teljesítés követelményei általánosan fogyasztói szerződés keretében eladott áruk és digitális elemet tartalmazó áruk esetében

Az Árunak és a teljesítésnek a teljesítés időpontjában meg kell felelnie a 373/2021. (VI.30.) Korm. rendeletben foglalt követelményeknek.

Ahhoz, hogy a teljesítés szerződésszerűnek minősüljön a szerződés tárgyát képező Árunak

meg kell felelnie a szerződésben foglalt leírásnak, mennyiségnek, minőségnek, típusnak, valamint rendelkeznie kell a szerződésben meghatározott funkcionalitással, kompatibilitással, interoperabilitással és egyéb, a szerződés szerinti jellemzőkkel

alkalmasnak kell lennie a fogyasztó által meghatározott bármely célra, amelyet a fogyasztó legkésőbb a szerződés megkötésekor a Szolgáltató tudomására hozott, és amelyet a Szolgáltató elfogadott

rendelkeznie kell a szerződésben meghatározott valamennyi tartozékkal, használati útmutatóval – ideértve az üzembe helyezésre vonatkozó utasítást, a telepítési utasítást, valamint az ügyfélszolgálati támogatást – és

biztosítania kell a szerződésben meghatározott frissítéseket.

Ahhoz, hogy a teljesítés szerződésszerűnek minősüljön – továbbá- a szerződés tárgyát képező Árunak

alkalmasnak kell lennie azokra a célokra, amelyeket azonos típusú Áru esetén jogszabály, műszaki szabvány vagy műszaki szabvány hiányában az irányadó magatartási kódex előír

rendelkeznie kell a Fogyasztó által észszerűen elvárható azon mennyiséggel, minőséggel, teljesítmény- és egyéb jellemzőkkel – különösen a funkcionalitás, a kompatibilitás, a hozzáférhetőség, a folyamatosság és a biztonságosság tekintetében -, amely azonos típusú Áru esetén szokásos, figyelembe véve a Szolgáltató, annak képviselője vagy az értékesítési láncban részt vevő más személy az Áru konkrét tulajdonságaira vonatkozó nyilvános – különösen hirdetésben vagy címkén tett – kijelentését

rendelkeznie kell a fogyasztó által észszerűen elvárható tartozékokkal és útmutatókkal – ideértve a csomagolást, illetve az üzembe helyezésre vonatkozó utasítást – és

meg kell felelnie a vállalkozás által a szerződéskötést megelőzően mintaként, modellként bemutatott vagy próbaverzióként elérhetővé tett Áru tulajdonságainak, leírásának.

Az Árunak nem kell megfelelnie a fenti nyilvános kijelentésnek, ha a Szolgáltató bizonyítja, hogy

a nyilvános kijelentést nem ismerte, és azt nem is kellett ismernie

a nyilvános kijelentést a szerződéskötés időpontjáig már megfelelő módon helyesbítették vagy

a nyilvános kijelentés a jogosult szerződéskötési elhatározását nem befolyásolhatta.

A szerződésszerű teljesítés követelményei fogyasztói szerződés keretében eladott áru adásvétele esetében

A Szolgáltató hibásan teljesít, ha az áru hibája a szakszerűtlen üzembe helyezéséből fakad, feltéve, hogy

  1. a) az üzembe helyezés az adásvételi szerződés részét képezi, és azt a Szolgáltató végezte el, vagy a a Szolgáltató felelősségvállalása mellett végezték el; vagy
  2. b) az üzembe helyezést a fogyasztónak kellett elvégeznie, és a szakszerűtlen üzembe helyezés a Szolgáltató által – illetve digitális elemeket tartalmazó áruk esetében a digitális tartalom vagy digitális szolgáltatás szolgáltatója által – rendelkezésre bocsátott üzembe helyezési utasítások hiányosságainak következménye.

Ha az adásvételi szerződés szerint az árut a Szolgáltató helyezi üzembe, vagy az üzembe helyezés a a Szolgáltató felelősségvállalása mellett történik, a teljesítést akkor kell a Szolgáltató által befejezettnek tekinteni, amikor az üzembe helyezés befejeződött.

Ha a digitális elemeket tartalmazó áru esetében az adásvételi szerződés a digitális tartalom vagy digitális szolgáltatás meghatározott időtartamon keresztül történő folyamatos szolgáltatásáról rendelkezik, a Szolgáltató felel az áru digitális tartalommal kapcsolatos hibájáért, amennyiben a hiba két évet meg nem haladó időtartamú folyamatos szolgáltatás esetén az áru teljesítésétől számított két éven belül; vagy következik be vagy válik felismerhetővé.

A szerződésszerű teljesítés követelményei fogyasztói szerződés keretében eladott digitális elemeket tartalmazó áru esetében

Digitális elemeket tartalmazó áru esetében a Szolgáltatónak biztosítania kell, hogy a fogyasztó értesítést kapjon az áru digitális tartalmának vagy az azzal kapcsolatos digitális szolgáltatás olyan frissítéseiről – ideértve a biztonsági frissítéseket is -, amelyek az áru szerződésszerűségének fenntartásához szükségesek, valamint biztosítania kell, hogy a fogyasztó meg is kapja azokat.

A Szolgáltatónak a frissítés elérhetővé tételét, ha az adásvételi szerződés

a digitális tartalom vagy a digitális szolgáltatás egyszeri szolgáltatásáról rendelkezik, akkor az áru és a digitális elemek típusa és célja, valamint az egyedi körülmények és a szerződés jellege alapján a fogyasztó által észszerűen elvárható; vagy

a digitális tartalom meghatározott időszakon keresztül történő folyamatos szolgáltatásról rendelkezik, akkor két évet meg nem haladó időtartamú folyamatos szolgáltatás esetén az áru teljesítésétől számított két éves időszakon keresztül kell biztosítania.

Ha a fogyasztó nem telepíti észszerű határidőn belül a rendelkezésre bocsátott frissítéseket, a Szolgáltató nem felel az áru hibájáért, ha az kizárólag a vonatkozó frissítés alkalmazásának hiányából fakad, feltéve, hogy

  1. a) a Szolgáltató tájékoztatta a fogyasztót a frissítés elérhetőségéről és a telepítés fogyasztó általi elmulasztásának következményeiről; és
  2. b) a frissítés fogyasztó általi telepítésének elmulasztása vagy a frissítés fogyasztó általi helytelen telepítése nem a Szolgáltató által biztosított telepítési útmutató hiányosságának tudható be.

Nem állapítható meg hibás teljesítés, ha a szerződés megkötésekor a fogyasztó külön tájékoztatást kapott arról, hogy az áru valamely konkrét tulajdonsága eltér az itt leírtaktól, és az adásvételi szerződés megkötésekor a fogyasztó ezt az eltérést külön, kifejezetten elfogadta.

A Vásárló a Szolgáltató hibás teljesítése esetén a Szolgáltatóval szemben kellékszavatossági igényt érvényesíthet a Polgári Törvénykönyv, valamint fogyasztói szerződés esetén a 373/2021 (VI.30.) Korm. rendelet szabályai szerint.

5.2. Kellékszavatosság

Fogyasztói szerződés esetén Vásárló a teljesítéstől (átvétel időpontjától) számított 2 éves elévülési határidőn belül érvényesítheti szavatossági igényeit, azokért a termékhibákért, amelyek a termék átadása időpontjában már léteztek. Két éves elévülési határidőn túl kellékszavatossági jogait Vásárló érvényesíteni már nem tudja.

Nem fogyasztóval kötött szerződés esetén a jogosult az átvétel időpontjától számított 1 éves elévülési határidő alatt érvényesítheti szavatossági igényeit.

Vásárló – választása szerint – kérhet kijavítást vagy kicserélést, kivéve, ha az ezek közül a Vásárló által választott igény teljesítése lehetetlen vagy a Szolgáltató számára más igénye teljesítéséhez képest aránytalan többletköltséggel járna. Ha a kijavítást vagy a kicserélést Vásárló nem kérte, illetve nem kérhette, úgy igényelheti az ellenszolgáltatás arányos leszállítását vagy – végső esetben – a szerződéstől is elállhat. Jelentéktelen hiba miatt elállásnak nincs helye.

Vásárló a választott kellékszavatossági jogáról egy másikra is áttérhet, az áttérés költségét azonban köteles viselni, kivéve, ha az indokolt volt, vagy arra a Szolgáltató adott okot.

Vásárló köteles a hibát annak felfedezése után haladéktalanul, de nem később, mint a hiba felfedezésétől számított kettő hónapon belül közölni a Szolgáltatóval.

Vásárló közvetlenül a Szolgáltatóval szemben érvényesítheti kellékszavatossági igényét.

A szerződés teljesítésétől számított 12 hónapon belül a kellékszavatossági igénye érvényesítésének a hiba közlésén túl nincs egyéb feltétele, ha Vásárló igazolja, hogy a terméket a Szolgáltatótól vásárolta (számla vagy a számla másolatának bemutatásával). A Szolgáltató csak akkor mentesül a szavatosság alól, ha bizonyítja, hogy a termék hibája a Vásárló részére történő átadást követően keletkezett. Amennyiben a Szolgáltató bizonyítani tudja, hogy a hiba oka a Vásárlónak felróható okból keletkezett, nem köteles Vásárló által támasztott szavatossági igénynek helyt adni. A teljesítéstől számított 12 hónap eltelte után már a Vásárló köteles bizonyítani (pl. szakvéleménnyel), hogy a Vásárló által felismert hiba már a teljesítés időpontjában is megvolt.

Ha Vásárló a szavatossági igényét a terméktől – a megjelölt hiba szempontjából – elkülöníthető része tekintetében érvényesíti, a szavatossági igény a termék egyéb részeire nem minősül érvényesítettnek.

5.3. Termékszavatosság

A termék (ingó dolog) hibája esetén a fogyasztónak minősülő vásárló – választása szerint – az 5.2. pontban meghatározott jogot vagy termékszavatossági igényt érvényesíthet.

Vásárlót azonban nem illeti meg az a jog, hogy ugyanazon hiba miatt kellékszavatossági és termékszavatossági igényt egyszerre, egymással párhuzamosan érvényesítsen.

Termékszavatossági igény eredményes érvényesítése esetén azonban a kicserélt termékre, illetve kijavított részre vonatkozó kellékszavatossági igényét Vásárló a gyártóval szemben érvényesítheti.

Termékszavatossági igényként Vásárló kizárólag a hibás termék kijavítását vagy kicserélését kérheti. A termék hibáját termékszavatossági igény érvényesítése esetén Vásárlónak kell bizonyítania.

Egy termék akkor minősül hibásnak, ha az nem felel meg a forgalomba hozatalakor hatályos minőségi követelményeknek vagy, ha nem rendelkezik a gyártó által adott leírásban szereplő tulajdonságokkal.

Termékszavatossági igényét Vásárló a termék gyártó általi forgalomba hozatalától számított két éven belül érvényesítheti. E határidő elteltével e jogosultságát elveszti. A Vásárló a hiba felfedezése után késedelem nélkül köteles a hibát a gyártóval közölni. A hiba felfedezésétől számított két hónapon belül közölt hibát késedelem nélkül közöltnek kell tekinteni. A közlés késedelméből eredő kárért a fogyasztó felelős.

Vásárló termékszavatossági igényét az ingó dolog gyártójával vagy forgalmazójával (Szolgáltató) szemben gyakorolhatja.

A gyártó, forgalmazó (Szolgáltató) kizárólag akkor mentesül termékszavatossági

kötelezettsége alól, ha bizonyítani tudja, hogy:

a terméket nem üzleti tevékenysége körében gyártotta, illetve hozta forgalomba, vagy

a hiba a tudomány és a technika állása szerint a forgalomba hozatal időpontjában nem volt felismerhető vagy

a termék hibája jogszabály vagy kötelező hatósági előírás alkalmazásából ered.

A gyártónak, forgalmazónak (Szolgáltató) a mentesüléshez elegendő egy okot bizonyítania.

5.4. Jótállás

Szolgáltató nem értékesít olyan terméket, amely az egyes tartós fogyasztási cikkekre vonatkozó kötelező jótállásról szóló 151/2003. (IX. 22.) Korm. rendelet hatálya alá tartozna.

5.5. Szavatossági, igények érvényesítése

Bármilyen probléma esetén a Vásárló vásárláskor kapott számlával vagy annak másolatával tud panaszt tenni és szavatossági igényét érvényesíteni.

Előzetes egyeztetés után a kifogásolt terméket a Vásárlónak vissza kell küldenie 

a Szolgáltató címére (Domini Bt. – 9021 Győr, Kisfaludy u. 11.), vagy leadhatja személyesen is ugyanezen címen.

A portósan (utánvéttel) küldött csomagokat a Szolgáltatónak nem áll módjában átvenni!

Bármilyen panasz esetén bejelentést tehet az info@chix.hu címre küldött e-maillel, vagy levélben a postacímre küldve: 

Domini Bt. – 9021 Győr, Kisfaludy. u. 11.

Szavatossági igényeit Vásárló érvényesítheti.

Minőségi hiba esetén, amennyiben az üzlet jogosnak ítéli meg a reklamációt, úgy:

a terméket a Szolgáltató kijavíttatja vagy kicseréli, árleszállítást ad, vagy visszafizeti a vételárat

A reklamáció elutasítható, amennyiben:

lejárt a szavatossági idő

nem rendeltetésszerű használat miatt

természetes elhasználódás miatti kopás miatt

ha a Vásárló a vásárláskor már ismert hiba esetén reklamál, ha őt a Szolgáltató a hibáról előre írásban tájékoztatta

  1. Jogérvényesítési lehetőségek

6.1. Panaszügyintézés helye, ideje, módja

Vásárló a termékkel vagy a Szolgáltató tevékenységével kapcsolatos fogyasztói kifogásait az alábbi elérhetőségeken terjesztheti elő:

E-mail: info@chix.hu

Levelezési cím: 9021 Győr, Kisfaludy u. 11.

Telefonszám: 06 70 949 0094

Szolgáltató a szóbeli panaszt, amennyiben arra lehetősége van, azonnal orvosolja. Ha a szóbeli panasz azonnali orvoslására nincs lehetőség, a panasz jellegéből adódóan, vagy ha a Vásárló a panasz kezelésével nem ért egyet, akkor a Szolgáltató a panaszról jegyzőkönyvet vesz fel, melyet öt évig – a panaszra tett érdemi válaszával együtt – megőriz.

Szolgáltató a jegyzőkönyv egy példányát személyesen közölt (üzlethelyiségben) szóbeli panasz esetén helyben a Vásárlónak köteles átadni, vagy ha ez nem lehetséges, akkor az alább részletezett írásbeli panaszra vonatkozó szabályok szerint köteles eljárni.

Szolgáltató a telefonon vagy egyéb elektronikus hírközlési szolgáltatás felhasználásával közölt szóbeli panasz esetén a Vásárlónak legkésőbb az érdemi válasszal egyidejűleg megküldi a jegyzőkönyv másolati példányát.

Minden egyéb esetben a Szolgáltató az írásbeli panaszra vonatkozó szabályok szerint jár el.

A telefonon, vagy más hírközlési eszköz segítségével rögzített panaszt a Szolgáltató egyedi azonosítóval látja el, mely a későbbiekben egyszerűsíti a panasz visszakeresését.

Szolgáltató a hozzá írásban érkezett panaszt 30 napon belül érdemben megválaszolja. Az intézkedés jelen szerződés értelmében a postára adást jelenti.

A panasz elutasítása esetén Szolgáltató az elutasítás indokáról tájékoztatja a Vásárlót.

6.2. Egyéb jogérvényesítési lehetőségek

Amennyiben Szolgáltató és Vásárló között esetlegesen fennálló fogyasztói jogvita Szolgáltatóval való tárgyalások során nem rendeződik, milyen jogérvényesítési lehetőségek állnak nyitva Vásárló számára:

– Panasztétel a fogyasztóvédelmi hatóságoknál lehetséges. Amennyiben a fogyasztó fogyasztói jogainak megsértését észleli, jogosult panasszal fordulni a lakóhelye szerint illetékes fogyasztóvédelmi hatósághoz. A panasz elbírálását követően a hatóság dönt a fogyasztóvédelmi eljárás lefolytatásáról. A fogyasztóvédelmi elsőfokú hatósági feladatokat a fogyasztó lakóhelye szerint illetékes fővárosi és megyei kormányhivatalok látják el, ezek listája itt található: 

https://www.kormanyhivatalok.hu/

– Panasztétel a Nemzeti Fejlesztési Minisztériumnál

– Bírósági eljárás – Az ügyfél jogosult a fogyasztói jogvitából származó követelésének bíróság előtti érvényesítésére polgári eljárás keretében a Polgári Törvénykönyvről szóló 2013. évi V. törvény, valamint a Polgári Perrendtartásról szóló 2016. évi CXXX. törvény rendelkezései szerint.

– Békéltető testület eljárásának kezdeményezése

Tájékoztatjuk, hogy Ön velünk szemben fogyasztói panasszal élhet. Amennyiben az Ön fogyasztói panaszát elutasítjuk, úgy Ön jogosult az Ön lakóhelye vagy tartózkodási helye szerint illetékes Békéltető Testülethez is fordulni: a békéltető testület eljárása megindításának feltétele, hogy a fogyasztó az érintett vállalkozással közvetlenül megkísérelje a vitás ügy rendezését. Az eljárásra – a fogyasztó erre irányuló kérelme alapján – az illetékes testület helyett a fogyasztó kérelmében megjelölt békéltető testület illetékes.

A vállalkozást a békéltető testületi eljárásban együttműködési kötelezettség terheli.

Ennek keretében fennáll a vállalkozásoknak a békéltető testület felhívására történő válaszirat megküldési kötelezettsége, továbbá kötelezettségként kerül rögzítésre a békéltető testület előtti megjelenési kötelezettség („meghallgatáson egyezség létrehozatalára feljogosított személy részvételének biztosítása”).

Amennyiben a vállalkozás székhelye vagy telephelye nem a területileg illetékes békéltető testületet működtető kamara szerinti megyébe van bejegyezve, a vállalkozás együttműködési kötelezettsége a fogyasztó igényének megfelelő írásbeli egyezségkötés lehetőségének felajánlására terjed ki.

A fenti együttműködési kötelezettség megszegése esetén a fogyasztóvédelmi hatóság rendelkezik hatáskörrel, amely alapján a jogszabályváltozás következtében a vállalkozások jogsértő magatartása esetén kötelező bírságkiszabás alkalmazandó, bírságtól való eltekintésre nincs lehetőség. A fogyasztóvédelemről szóló törvény mellett módosításra került a kis- és középvállalkozásokról szóló törvény vonatkozó rendelkezése is, így a kis- és középvállalkozások esetén sem mellőzhető majd a bírság kiszabása.

A bírság mértéke kis- és középvállalkozások esetén 15 ezer forinttól 500 ezer forintig terjedhet, míg a számviteli törvény hatálya alá tartozó, 100 millió forintot meghaladó éves nettó árbevétellel rendelkező, nem kis- és középvállalkozás esetén 15 ezer forinttól, a vállalkozás éves nettó árbevételének 5%-áig, de legfeljebb 500 millió forintig terjedhet. A kötelező bírság bevezetésével a jogalkotó a békéltető testületekkel való együttműködés nyomatékosítását, illetve a vállalkozásoknak a békéltető testületi eljárásban való aktív részvételének biztosítását célozza.

A békéltető testület hatáskörébe tartozik a fogyasztói jogvita bírósági eljáráson kívüli rendezése. A békéltető testület feladata, hogy megkísérelje a fogyasztói jogvita rendezése céljából egyezség létrehozását a felek között, ennek eredménytelensége esetén az ügyben döntést hoz a fogyasztói jogok egyszerű, gyors, hatékony és költségkímélő érvényesítésének biztosítása érdekében. A békéltető testület a fogyasztó vagy a vállalkozás kérésére tanácsot ad a fogyasztót megillető jogokkal és a fogyasztót terhelő kötelezettségekkel kapcsolatban.

A békéltető testület eljárása a fogyasztó kérelmére indul. A kérelmet a békéltető testület elnökéhez kell írásban benyújtani: az írásbeliség követelményének levél, távirat, távgépíró vagy telefax útján, továbbá bármely egyéb olyan eszközzel is eleget lehet tenni, amely a címzett számára lehetővé teszi a neki címzett adatoknak az adat céljának megfelelő ideig történő tartós tárolását, és a tárolt adatok változatlan formában és tartalommal történő megjelenítését.

A kérelemnek tartalmaznia kell

  1. a fogyasztó nevét, lakóhelyét vagy tartózkodási helyét,
  2. a fogyasztói jogvitával érintett vállalkozás nevét, székhelyét vagy érintett telephelyét,
  3. ha a fogyasztó az illetékességet az illetékes békéltető testület helyett kérelmezett testület megjelölését,
  4. a fogyasztó álláspontjának rövid leírását, az azt alátámasztó tényeket és azok bizonyítékait,
  5. a fogyasztó nyilatkozatát arról, hogy a fogyasztó az érintett vállalkozással közvetlenül megkísérelte a vitás ügy rendezését
  6. a fogyasztó nyilatkozatát arra nézve, hogy az ügyben más békéltető testület eljárását nem kezdeményezte, közvetítői eljárás nem indult, keresetlevél beadására, illetve fizetési meghagyás kibocsátása iránti kérelem előterjesztésére nem került sor,
  7. a testület döntésére irányuló indítványt,
  8. a fogyasztó aláírását.

A kérelemhez csatolni kell azt az okiratot, illetve annak másolatát (kivonatát), amelynek tartalmára a fogyasztó bizonyítékként hivatkozik, így különösen a vállalkozás írásbeli nyilatkozatát a panasz elutasításáról, ennek hiányában a fogyasztó rendelkezésére álló egyéb írásos bizonyítékot az előírt egyeztetés megkísérléséről.

Ha a fogyasztó meghatalmazott útján jár el, a kérelemhez csatolni kell a meghatalmazást.

A Békéltető Testületekről bővebb információ itt érhető el: http://www.bekeltetes.hu

A területileg illetékes Békéltető Testületekről bővebb információ itt érhető el: https://bekeltetes.hu/index.php?id=testuletek

Békéltető Testületre vonatkozó szabályok alkalmazásában fogyasztónak minősül a külön törvény szerinti civil szervezet, egyház, társasház, lakásszövetkezet, mikro-, kis- és középvállalkozás is, aki árut vesz, rendel, kap, használ, igénybe vesz, vagy az áruval kapcsolatos kereskedelmi kommunikáció, ajánlat címzettje.

Az egyes területileg illetékes Békéltető Testületek elérhetőségei:

Baranya Vármegyei Békéltető Testület

Cím: 7625 Pécs, Majorossy I. u. 36.

Telefonszám: 06-72-507-154

Fax: 06-72-507-152

E-mail: abeck@pbkik.hu; mbonyar@pbkik.hu

Bács-Kiskun Vármegyei Békéltető Testület

Cím: 6000 Kecskemét, Árpád krt. 4.

Telefonszám: 06-76-501-500; 06-76-501-

525, 06-76-501-523

Fax: 06-76-501-538

E-mail: bekeltetes@bacsbekeltetes.hu

Honlap: www.bacsbekeltetes.hu

Békés Vármegyei Békéltető Testület

Cím: 5600 Békéscsaba, Penza ltp. 5.

Telefonszám: 06-66-324-976

Fax: 06-66-324-976

E-mail: eva.toth@bmkik.hu

Borsod-Abaúj-Zemplén Vármegyei Békéltető Testület

Cím: 3525 Miskolc, Szentpáli u. 1.

Telefonszám:06-46-501-091;06-46-501-870

Fax: 06-46-501-099

E-mail: bekeltetes@bokik.hu

Budapesti Békéltető Testület

Cím: 1016 Budapest, Krisztina krt. 99. 99. I. em. 111.

Telefonszám: 06-1-488-2131

E-mail: bekelteto.testulet@bkik.hu

Honlap: bekeltet.bkik.hu

Csongrád-Csanád Vármegyei Békéltető Testület

Cím: 6721 Szeged, Párizsi krt. 8-12.

Telefonszám: 06-62-554-250/118

Fax: 06-62-426-149

E-mail: bekelteto.testulet@csmkik.hu

Fejér Vármegyei Békéltető Testület

Cím: 8000 Székesfehérvár, Hosszúsétatér 4-6.

Telefonszám:06-22-510-310

Fax: 06-22-510-312

E-mail: fmkik@fmkik.hu

Győr-Moson-Sopron Vármegyei Békéltető Testület

Cím: 9021 Győr, Szent István út 10/a.

Telefonszám: 06-96-520-217

Fax: 06-96-520-218

E-mail: bekeltetotestulet@gymskik.hu

Hajdú-Bihar Vármegyei Békéltető Testület

Cím: 4025 Debrecen, Vörösmarty u. 13-15.

Telefonszám: 06-52-500-710

Fax: 06-52-500-720

E-mail: korosi.vanda@hbkik.hu

Heves Vármegyei Békéltető Testület

Cím: 3300 Eger, Faiskola út 15.

Telefonszám: 06-36-429-612

Fax: 06-36-323-615

E-mail: hkik@hkik.hu

Jász-Nagykun-Szolnok Vármegyei Békéltető Testület

Cím: 5000 Szolnok, Verseghy park 8. III. emelet 305-306.

Telefonszám: 06-56-510-621, 06-20-373-2570

Fax: 06-56-510-628

E-mail: bekeltetotestulet@jnszmkik.hu

Komárom-Esztergom Vármegyei Békéltető Testület

Cím: 2800 Tatabánya, Fő tér 36.

Telefonszám: 06-34-513-027

Fax: 06-34-316-259

E-mail: szilvi@kemkik.hu

Nógrád Vármegyei Békéltető Testület

Cím: 3100 Salgótarján, Alkotmány út 9/A.

Telefonszám: 06-32-520-860

Fax: 06-32-520-862

E-mail: nkik@nkik.hu

Pest Vármegyei Békéltető Testület

Cím: 1055 Budapest, Balassi Bálint u. 25. IV/2.

Levelezési cím: 1364 Budapest, Pf.: 81

Telefonszám: 06-1-792-7881

E-mail: pmbekelteto@pmkik.hu

Honlap: http://panaszrendezes.hu/

Somogy Vármegyei Békéltető Testület

Cím: 7400 Kaposvár, Anna u.6.

Telefonszám: 06-82-501-026

Fax: 06-82-501-046

E-mail: skik@skik.hu

Szabolcs-Szatmár-Bereg Vármegyei Békéltető Testület

Cím: 4400 Nyíregyháza, Széchenyi u. 2.

Telefonszám: 06-42-311-544

Fax: 06-42-311-750

E-mail: bekelteto@szabkam.hu

Tolna Vármegyei Békéltető Testület

Cím: 7100 Szekszárd, Arany J. u. 23-25. III. emelet

Telefonszám: 06-74-411-661

Fax: 06-74-411-456

E-mail: kamara@tmkik.hu

Vas Vármegyei Békéltető Testület

Cím: 9700 Szombathely, Honvéd tér 2.

Telefonszám: 06-94-312-356

Fax: 06-94-316-936

E-mail: vmkik@vmkik.hu

Veszprém Vármegyei Békéltető Testület

Cím: 8200 Veszprém, Radnóti tér 1. földszint 115-116.

Zala Vármegyei Békéltető Testület

Cím: 8900 Zalaegerszeg, Petőfi u. 24.

Telefonszám: 06-92-550-513

Telefonszám: +36-88-814-121

Fax: 06-88-412-150

E-mail: info@bekeltetesveszprem.hu

Fax: 06-92-550-525

E-mail: zmbekelteto@zmkik.hu

A Szolgáltatót együttműködési kötelezettség terheli egy esetleges Békéltető Testületi eljárás során. A Szolgáltató kijelenti, hogy minden esetben együttműködik a Békéltető Testülettel az esetleges viták mielőbbi rendezése céljából, válasziratát megküldi a Békéltető Testületnek, és a Békéltető Testületi meghallgatáson egyezség létrehozására feljogosított személy jelenlétét biztosítja. Amennyiben a Szolgáltató székhelye, telephelye, vagy fióktelepe nem a területileg illetékes békéltető testületet működtető kamara szerinti megyébe van bejegyezve, a Szolgáltató együttműködési kötelezettsége a Vásárló igényének megfelelő írásbeli egyezségkötés lehetőségének felajánlására terjed ki.

6.3. Vitarendezési eljárás az Európai Unió online vitarendezési platformján keresztül

A fogyasztói jogviták online rendezéséről, valamint a 2006/2004/EK rendelet és a 2009/22/EK irányelv módosításáról (fogyasztói online vitarendezési irányelv) szóló, 2013. évi május 21.-i 524/2013/EU európai parlamenti és tanácsi rendelet (a továbbiakban: rendelet) alapján az Európai Bizottság létrehozott egy online vitarendezési platformot, amely 2016. február 15-től vehető igénybe az online adásvételi vagy szolgáltatási szerződést kötők között fogyasztói jogvita esetén mind a fogyasztók, mind a kereskedők számára.

Online adásvételi szerződéssel összefüggő, akár határon átnyúló fogyasztói jogvita esetén a fogyasztók az online vásárláshoz kapcsolódó, akár határon átnyúló jogvitáikat elektronikusan rendezni tudják a következő linken elérhető online platformon keresztül beadott elektronikus panasz útján.

Ehhez nem kell mást tenni, minthogy a https://ec.europa.eu/consumers/odr/main/?event=main.home.show oldalon elérhető online platformon a fogyasztó beregisztrál, kitölt egy kérelmet hiánytalanul, majd elektronikusan beküldi a Békéltető Testület részére a platformon keresztül. Így a fogyasztók, a távolságok ellenére egyszerűen tudják érvényesíteni jogaikat.

Magyarországon a Budapesti Békéltető Testület (BBT) jogosult eljárni az online adásvételi vagy szolgáltatási szerződésekhez kapcsolódó határon átnyúló fogyasztó és kereskedő közötti jogvitákban.

  1. A Szerződési Feltételek egyoldalú módosítása

Szolgáltató jogosult jelen Szerződési Feltételeket a Vásárlók a Webáruház felületén történő előzetes tájékoztatása mellett, egyoldalúan is módosítani. A módosított rendelkezések a hatályba lépést követően a Webáruház első használata alkalmával válnak hatályossá Vásárlóval szemben, azokat a módosítást követően leadott megrendelésekre kell alkalmazni.

  1. Tulajdonjog fenntartása

A vételár teljes kifizetéséig a termék a Szolgáltató tulajdonában marad. Ha a termék a vételár teljes kifizetését megelőzően mégis – bármely okból – a Vásárló birtokába kerül, felelősséggel tartozik a Szolgáltató irányába mindazon károk tekintetében, amelyek megtérítésére senkit nem lehet kötelezni.

Jelen Szerződési Feltételek hatályba lépésének ideje: 2024. 10. 10.

Jelen dokumentum letölthető változata a https://webshop.chix.hu/dokumentumok/szerzodesi-feltetelek.pdf oldalon érhető el.

Jelen dokumentum letölthető változata a következő hivatkozásra kattintva érhető el: Szerződési Feltételek letöltése